Soms is het noodzakelijk om resultaten nogmaals te versturen vanuit de uitgever van de toets. Bijvoorbeeld omdat je een fout hebt gemaakt met invoeren of omdat het resultaat niet goed is verstuurd richting ParnasSys.
Per uitgever kan het verschillen hoe dat moet, vraag dit alsjeblieft na bij de betreffende uitgever.